Argentinië 2013 - Reisverslag uit Puerto Natales, Chili van Albert en Melanie - WaarBenJij.nu Argentinië 2013 - Reisverslag uit Puerto Natales, Chili van Albert en Melanie - WaarBenJij.nu

Argentinië 2013

Blijf op de hoogte en volg Albert en Melanie

14 Februari 2013 | Chili, Puerto Natales

Op onze rustdag een beetje rondlopen in Puerto Natales en lekker pizza gegeten met 2 Engelsen die in 8 maanden rond de wereld reizen, je hebt natuurlijk altijd baas boven baas. De volgende dag met de bus naar Torres del Paine. We hadden geluk want bij de 1e stop zagen we de Torres helemaal uit de wolken komen. We zagen lama's rennen, een mooie waterval stromen en een gletsjer maar daar regende het iets te hard voor om goed te kunnen zien.
Ik vond het uitzicht op de Torres prachtig maar kan me voorstellen dat ze van dichtbij nog veel indrukwekkender zijn; wij vonden alleen een minimale wandeling van 8 uur iets te ver. Lekker vis gegeten en morgen vroeg weer op, de bus terug naar El Calafate ,Argentinië, vertrekt om 6.30 uur. We raken er al waardig aan gewend dat dit dan ongeveer 7.10 uur betekent voordat de bus er echt is.

• 17 Februari 2013 - 09:53

Bennie:

Hallo,
    Hebben jullie je nog een beetje op laten callefateren ? Leuk hoor om jullie berichtjes te lezen. Ben benieuwd naar de rest.
    Voorzichtig. Doeiiii

• 19 Februari 2013 - 16:32

Kees:

zo te horen zijn jullie al moe.........
    of echt vakantie om uit te rusten..

geniet ze

jeanette jessie en kees