Argentinië 2013 - Reisverslag uit El Calafate, Argentinië van Albert en Melanie - WaarBenJij.nu Argentinië 2013 - Reisverslag uit El Calafate, Argentinië van Albert en Melanie - WaarBenJij.nu

Argentinië 2013

Blijf op de hoogte en volg Albert en Melanie

16 Februari 2013 | Argentinië, El Calafate

El Calafate is een heel toeristisch plaatsje en we regelen maar gelijk wat we de volgende dagen willen doen. We lopen nog wat rond in het stadje en vinden eindelijk een restaurant met gewoon rijst, kip en groente. Heerlijk! De volgende dag relaxed beginnen want de bus komt pas om 9 uur, dat is gewoon uitslapen! We gaan vandaag de Perito Moreno gletsjer bekijken. Deze gletsjer schuift elke dag op waardoor er aan de voorkant steeds ijs afbreekt. Een spectaculair gezicht dat we 3x meemaken in de 2 uur dat we er zijn. 'Middags gaan we met een gids op de gletsjer wandelen, wat een prachtige ervaring is! Zo mooi blauw en wit bij elkaar, we blijven foto's maken. Aan het eind van de gletsjertocht staat een glaasje whiskey te wachten met ijs dat 400 jaar oud is, heel bijzonder! Vanavond lekker in het hotel eten en bijkomen van deze mooie dag.

• 17 Februari 2013 - 10:02

Bennie:

Ijs van 400 jaar oud???? Is daar geen keuringsdienst van waren. Ik zal Rob eens langstdurend. 400 jaar.....Gletsiederrie....

• 17 Februari 2013 - 13:47

Marjolein Bosma:

Die gletsjer tocht blijft geweldig!we konden niet stoppen met fotos maken. Tja en dat de bus 30 minuten te laat komt? daar raak je aan gewend. niemand die zich druk maakt.. Geniet van het verdere avontuur!

• 23 Februari 2013 - 12:51

Stephanie:

Hoi vakantiegangers !!!

Wat een leuke verhalen!! Erg mooi dus wat jullie allemaal zien! Nou Mel dat is erg vroeg om uit je bedje te komen :)

Heel veel plezier!!

Groetjes Steph