Argentinië 2013 - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Albert en Melanie - WaarBenJij.nu Argentinië 2013 - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Albert en Melanie - WaarBenJij.nu

Argentinië 2013

Door: Al en Mel

Blijf op de hoogte en volg Albert en Melanie

12 Maart 2013 | Argentinië, Buenos Aires

Daar zitten we dan op het vliegveld van Buenos Aires . Jammer dat het weer voorbij is. Maar eens kijken of we thuis kunnen komen met al die sneeuw!

• 12 Maart 2013 - 21:02

Jan Van Der Baan:

Het zit er dus bijna op. Ik dacht dat jullie nog een week wegbleven.Uit jullie verslagen

• 12 Maart 2013 - 21:03

Anneke:

Hou je dikke jas maar bij de hand en je muts en handschoenen want je zal ze nodig hebben hoor!!!!!
    Welkom thuis voor straks
    Groetjes Anneke

• 12 Maart 2013 - 21:13

Jan Van Der Baan:

Ik wens jullie een heel goede reis.Vanwege het weer is het hier niet aangenaam,koud en nog winter.Jullie hebben wel een fantastische reis gehad begrijp ik uit de verslagen welke buitengewoon interessant waren.Ik dacht dat jullie volgende week thuis zouden komen.Het zal toch weer fijn zijn jullie te zien.

• 12 Maart 2013 - 21:30

Marjolein Bosma:

Goede reis terug! Neem de zon mee..die ontbreekt hier!

• 12 Maart 2013 - 21:31

Fred & Ali:

Goede terug reis . Het is hier ook mooi hoor,maar je moet het wel zien :)

• 12 Maart 2013 - 21:54

Kees:

goeie vlucht,
    laat je ff weten hoe laat jullie ongeveer in Goes aankomen en wat jullie willen eten......

gr
    kees

• 13 Maart 2013 - 19:18

Chantalleke:

Goeie vlucht en welcome home !! knuf