Argentinië 2013 - Reisverslag uit Wolphaartsdijk, Nederland van Albert en Melanie - WaarBenJij.nu Argentinië 2013 - Reisverslag uit Wolphaartsdijk, Nederland van Albert en Melanie - WaarBenJij.nu

Argentinië 2013

Door: Al en Mel

Blijf op de hoogte en volg Albert en Melanie

13 Maart 2013 | Nederland, Wolphaartsdijk

12-03 en 13-03

We komen om 10.00 uur aan in Buenos Aires en lopen daar nog even de stad in om te genieten van de heerlijke temperatuur hier. Onze vlucht naar Frankfurt gaat om 17.30 uur en verloopt voorspoedig. Dan blijkt dat de fles wijn die van Luc als afscheid hebben gekregen niet in de handbagage meemag naar Amsterdam. Vervolgens doen we er 1,5 uur over en zijn we 20 balies verder als we er achter komen dat we deze alleen goed verpakt kunnen inchecken en niet geseald in de handbagage zoals ons eerder verteld was. Vervolgens is er niemand die ons aan wat verpakkingsmateriaal kan helpen, dus na 2 uur geven we het op. Sorry Luc, we laten hem achter, we hebben het hele vliegveld nu wel 3x gezien en zijn er helemaal klaar mee.
Oh ja en onze vlucht is geannuleerd dus kunnen we pas 4 uur later vertrekken. Dan is op schiphol mijn backpack kwijt (sorry Joyce) maar ze hebben beloofd deze te brengen dus ik heb er nog wel vertrouwen in. Gelukkig had ik wel mijn bergschoenen en warme sokken bij maar geen jas.
Best koud hier!

Bedankt dat jullie met ons meegereisd zijn!

• 14 Maart 2013 - 00:55

Cindy:

Jammer dat het er op zit. Ik hoor de verhalen natuurlijk ook graag in levende lijve. Zeker wel weer wennen in ons koude kikkerlandje waar alles zo plat is als een dubbeltje!?
    Gr. Cindy

• 14 Maart 2013 - 08:34

Anneke:

Welkom thuis
    de ergste kou heb je gelukkig gemist Maar thuis komen kan ook weer leuk zijn toch?
    groetjes Anneke

• 14 Maart 2013 - 09:19

Hanny:

Jullie hebben, zoals we hebben kunnen lezen, een super vakantie gehad! Leuk hoor.
    groetjes,
    Ko en Hanny

• 14 Maart 2013 - 12:01

Frank:

Nou dan kunnen we nu een afspraakje maken....

roetjes Frank en Marion

• 14 Maart 2013 - 17:07

Chiel En Elsje:

Hoi AlenMel. Welkom tuus. Wat een prachtige en indrukwekkende reis hebben jullie gemaakt. Tis fo ongs ok afkicke. We zien uit naar de foto"s en verhalen. Mel werken is regelmaat. Tis effe wennen. Albert wel gelijk met Melanie opstaan. Tot binnenkort.
    Groetjes van Chiel en Elsje