Nieuw Zeeland even inhalen als je weer wifi hebt - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Albert en Melanie - WaarBenJij.nu Nieuw Zeeland even inhalen als je weer wifi hebt - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Albert en Melanie - WaarBenJij.nu

Nieuw Zeeland even inhalen als je weer wifi hebt

Blijf op de hoogte en volg Albert en Melanie

12 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Wellington

8-3
Na de forgotten highway aangekomen bij een motel gerund door de Nederlandse Richard, potje gepoold en de volgende dag langs de kust op weg naar Waitomo waar de glimworm grotten zijn. Een mooi ervaring, je vaart door een grot waarin duizenden lichtjes te zien zijn. De efteling is er niets bij. Nog een mooie druipsteengrot bezocht en dan richting Frank en Alice. Voordat we bij hen aankomen een kleine detour langs surfoord piha en dan een gezellig weerzien met onze vrienden.

10-3
Na een stedentrip Dubai en een rondje over het Noordereiland begint nu het 3e deel van onze vakantie. We hebben de camper opgehaald voor onze trip naar het Zuidereiland. Dat was wel even omschakelen van een comfortabele Saab naar een 14 jaar oude rammelende camper met een kapotte achteruitkijkspiegel, een 3e versnelling die alleen met veel kracht werkt en een piepende airco. Snel op naar de boot die ons overbrengt. Het is te veel om dit in 1 keer te rijden dus onze eerste overnachting is back to basic. Een camping met alleen toilet en koud water eens kijken of ons kookplaatje het doet......... Jammer, in 1e instantie kunnen we er net een eitje op bakken maar later krijgen we er vaart in. Omdat het al donker is en we geen stroom hebben wordt het maar een broodje warm gehakt ipv een hele pasta. Ook heerlijk! Voor het eerst in ons camperbedje maar geslapen als een roosje

• 12 Maart 2015 - 17:37

Fred Bosma:

Hallo reizigers jullie zijn met een mooi avontuur bezig. Geniet er lekker van. Want dat ga ik morgen ook doen in Abu Dhabi. Groeten vanuit Bangaluru India

• 12 Maart 2015 - 20:18

Kees:

zo te lezen is het weer echt afzien daar aan de andere kant van de wereld
    moet je thuis een 6-pitter hebben , doe je het op vakantie met 1......
    ast ma lekkuh is
    gr