Amerika en weer thuis - Reisverslag uit Wolphaartsdijk, Nederland van Albert en Melanie - WaarBenJij.nu Amerika en weer thuis - Reisverslag uit Wolphaartsdijk, Nederland van Albert en Melanie - WaarBenJij.nu

Amerika en weer thuis

Door: Melanie

Blijf op de hoogte en volg Albert en Melanie

12 Juni 2008 | Nederland, Wolphaartsdijk

Even een kort berichtje om iedereen te laten weten dat we weer thuis zijn.
Amerika was prachtig. 3 dagen hittegolf in New York met zo'n 34 gr. en dan dit weer als je weer terugkomt, maar ja toch wel lekker om weer thuis te zijn.
Groetjes aan iedereen en als we weer internet hebben thuis zullen we eens een mooi reisverslag maken met wat meer foto's.

Groetjes Al & Mel

• 12 Juni 2008 - 16:54

Inspecteur Belasting:

Geachte heer/mevrouw,

Fijn om te lezen dat u weer teruggekeerd bent in het Koninkrijk der Nederlanden.
    Hopelijk heeft u een goede reis van 2 maanden gehad op verschillende continenten. Wij hier op het werk kijken uit naar jullie foto's.
    Gooi de bonnetjes nog niet weg !
    Groetjes,
    controleur van 's rijks belastingen te Vlissingen.

• 12 Juni 2008 - 16:54

Inspecteur Belasting:

Geachte heer/mevrouw,

Gooi de bonnetjes nog niet weg !
    Groetjes,
    controleur van 's rijks belastingen te Vlissingen.

• 12 Juni 2008 - 17:02

Ko En Hanny:

Leuk om te lezen dat jullie weer thuis zijn. Alles goed? 't is vast wennen dat mooie Hollandse weer!
    We zijn heel beniuwd naar jullie foto's!
    groetjes:)

• 12 Juni 2008 - 17:03

Chantal:

Hey lieve luitjes, WELKOM THUIS !!!!!!
    Tot snel !ga maar eerst lekker aclematiseren/acclematisseren/aclamatiseren/aklematiseren...sorry weet t échtniet (blond)
    liefs,Chan

• 12 Juni 2008 - 18:15

Rosy En Rob:

Hoi vakantiegangers, Jammer dat het zo slecht weer is voor jullie "retour au Pays"!
    Blij jullie terug te zien !
    Bisous en Groetjes

• 12 Juni 2008 - 18:48

Jeroen,Miranda,Ninte:

Welkom thuis! Wat is dat snel gegaan! We zijn erg benieuwd naar de foto's en verhalen. Tot horens/snel!

Lieve groeten, Jeroen, Miranda en Ninte

• 12 Juni 2008 - 19:09

Frank En Marion:

Blij dat jullie er weer zijn! Wij mochten niet eerder weg dan na jullie terugkomst! (Er moet iemand op Zeeland passen...)
    Dus nu gaan wij weg al is het maar naar Zwitserland en maar voor 2 weekjes.
    Geniet van het Nederlandse weer!(in Zwitserland is het niet veel anders, niet voor lang hoop ik

• 12 Juni 2008 - 19:46

Dennis En Jolanda:

Hoi Albert en Melanie,

Welkom thuis! (voelt dat nog zo na 3 maanden?)Hebben we speciaal regen besteld als welkom terug kado, weer niet goed. Jullie hebben genoten als we het zo zien. We zijn errug benieuwd naar alle verhalen en foto's.

Geniet eerst maar weer van het terug thuis zijn.

Tot binnenkort.

Liefs Dennis en Jolanda

• 12 Juni 2008 - 20:11

Nico En Anneke:

hallo wereldreizigers, fijn om te horen dat jullie weer heel huids thuis gekomen zijn, dit weer is alleen om even te bekomen van al die hitte, het word hier ook weer wel eens beter weer hoor. Gauw tot horens, we zijn benieuwd naar het reisverslag maar eerst even uitrusten . Vele groetjes van ons uit Wilhelminadorp

• 12 Juni 2008 - 20:14

Jan-Willem En Geke:

Hoi
    Welkom thuis.
    Ben benieuwd hoe het was.
    Mag volgende week weer weg(naar Ghana).
    Hoop dat het wat zonniger wordt komende maanden.

• 12 Juni 2008 - 21:18

Diny:

Welkom, welkom thuis,
    gelukkig gezond en wel,
    en fijne maanden rijker
    en wat armer, maar dit hebben jullie in ieder geval gehad en nemen ze je niet meer af.
    Heel fijn te horen dat alles goed gaat.
    Lieve groetjes, Diny

• 12 Juni 2008 - 22:25

Frank En Alice:

He ex Nieuw Zealand bezoekers.....

De grote trip zit erop, vermoeide bodies van al dat gereis, een lege portemonee maar... wel een hoop fantastische ervaringen rijker!!
    Ik ben benieuwd hoe de andere reis geweest is. Al The wizard of OZ gezien? (=grapje,
    vanwege de tornado's)
    In ieder geval hoop ik gauw een telefoontje te krijgen en te horen hoe het geweest was..

Cheers and lots of love

Alice en frank

Miss you

• 13 Juni 2008 - 14:08

Diana Hendrikse:

Bedankt voor jullie berichtje fijn om te lezen dat jullie hebben genoten, en dat het goed gaat met jullie

Groetjes en tot mails hoop ik

• 13 Juni 2008 - 15:36

Frank:

P.S.
    Wanneer gaan jullie weer open......??????
    Frank en Marion

• 17 Juni 2008 - 14:23

Peter En Natasja:

Hallo wereldreizigers,
    Fijn om te horen dat jullie weer veilig thuis zijn. We zijn natuurljk ergggg benieuwd naar alles verhalen.
    Ik mis jullie wel hoor op jullie vertrouwde plekje daar in Vlissingen.
    Succes met alles hier weer en hoop snel van jullie te horen.

groetjes Peter en Natasja