Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Albert en Melanie - WaarBenJij.nu Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Albert en Melanie - WaarBenJij.nu

Nieuw-Zeeland

Door: Melanie

Blijf op de hoogte en volg Albert en Melanie

01 Mei 2008 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo allemaal!
Hier even een berichtje van ons uit het verre Nieuw-Zeeland.
We hebben net onze rondreis hier afgerond en zijn nu bij onze vrienden in Auckland.
We hebben hier een auto gekocht om mee rond te reizen dus we hebben heel wat km gemaakt.
We zijn eerst naar het zuidereiland geweest omdat de temperatuur daar eerder zakt dan in het noorden dus we hebben mooie dagen gehad ( zo'n 24 gr.gemiddeld). Prachtig land met heel wisselende uitzichten, elke dag is weer een verrassing. Het zuidereiland is veel dunbevolkter dan het noorden dus je ontmoet hier meer toeristen dan kiwi's maar we hebben het hier heel gezellig gehad. Soms sliepen we in cabins( soort tuinhuisjes met een bed erin) op de camping en soms in bbh( backpackerhotels) waar je gewoon op je eigen kamer ligt want Albert zag het niet zo zitten om naar een ander z'n gesnurk te liggen luisteren.We hebben prachtige kusten, bossen en bergen gezien, het is waar wat ze zeggen elk plekje is weer anders. Op het noordereiland is het iets drukker hoewel Auckland eigenlijk de enige grote stad is( 1,1 miljoen mensen) en de rest veel kleinere plaatsjes zijn. Ook hier veel kusten ( stranden) gezien maar het bijzondere hier is toch ook de vulkanische activiteit die je hier vooral in het midden aantreft. Geisers, hotpools, vulkanen en een hoop hitte en gesis. Indrukwekkend om te zien.
Op 8 mei vertrekken we naar de USA en op 12 juni zijn we weer thuis.
Dan zullen we een wat uitgebreider verslag maken van onze reis.

Groetjes Albert & Melanie

• 01 Mei 2008 - 06:24

Claudia:

Hoi,

Leuk om vanjullie te horen. Superland he...? Jullie zien er goed uit. Geniet er nog maar van en ik ben benieuwd hoe het verder verloopt.

Groetjes Claudia

• 01 Mei 2008 - 06:33

Peter En Natasja:

Hoiiii,
    Wat leuk om iets van jullie te horen. Klinkt goed allemaal. Geniet er nog van daar en doe de groeten aan Alice.

groetjes Peter en Natasja

• 01 Mei 2008 - 07:27

Jan-Willem En Geke:

hartstikke leuk. ziet er goed uit.

groetjes vanuit regenachtig vlissingen.
    Jan-Willem en Geke

• 01 Mei 2008 - 07:35

Nico En Anmneke:

hallo Mel en Bertje
    Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben
    Je ziet er lekker bruin uit, Geniet er nog maar lekker van en dan zien we jullie in Juni weer terug in zeeland, hopenlijk warmer dan nu op het ogenblik
    Groetjes Nico en Anneke en Bianca

• 01 Mei 2008 - 07:47

Jan Kees:

Volgende keer een foto inflitsen, ook al wordt die buiten genomen met veel licht..
    sorry kon het niet laten, veel lol daar en genieten maar...
    trouwens, is dat bruin op jullie gezicht echt of was dat uit ene potje voor de foto...?

• 01 Mei 2008 - 08:54

Astrid:

Hoi jullie allebei

leuk joh wat van jullie te horen, wat zien jullie er heerlijk ontspannen uit
    ben benieuwd naar het vervolg van jullie reis verslag, zo te lezen is het geweldig

groetjes
    Astrid

• 01 Mei 2008 - 09:46

Diny:

Hoi, hoi,wat een super verrassingop Hemelvaartsdag, 2 van die Big Smiles in verweggistan in blakende gezondheid, houwen zo en geniet
    groetjes Diny

• 01 Mei 2008 - 10:37

Rosy En Rob:

Met enige jaloersheid jullie verslag gelezen,wat heerlijk om zo lang op vakantie te zijn,wij hebben het weer moeten doen met 1 maand Thailand was ook weer heerlijk,alleen het afdrukken van de foto's was voor Rosy dit jaar minder gemakkelijk dan voorgaande jaren.
    Geniet van jullie mooie vakantie en tot ziens
    Encore bonnes vacances et a bientot.
    Bises
    Rosy et Rob

• 01 Mei 2008 - 11:58

Frank En Marion:

Natuurlijk vind ik het niet leuk om van jullie te horen dat het leuk is daar....nu is Marion nog meer overtuigd "daar" ook naar toe te willen en moet ik ook mee.....vervelend hoor....

Nou geniet nog maar even want het gewone Zeeland is er echt niet beter op geworden de laatste maanden.

Groetjes Frank en Marion

• 01 Mei 2008 - 16:53

Chantal:

Super om nu bij de afgelopen e-mails ook weer ns jullie koppies te zien !!!Hét bewijs dat jullie het idd erg naar jullie zin hebben daar ! Maarre..kom nu maar snel weer terug naar Vlisdorp (en neem alsjeblieft het zonnetje mee..!),want ik mis jullie wel 'n beetje en de pesterijen van Albert gekgenoeg ook...Enjoy évery day en tot aan de rosé ! liefs, Chan xx

• 01 Mei 2008 - 17:25

Cor En Jo:

Hoi Kiwi's,

Ik weet niet wie die twee op de foto zijn. Ze doen me aan een stel denken, maar die zien er veel anders uit. Het "guppy" op één van de foto's komt ons veel bekender voor.
    We zullen het binnenkort wel zien of die kleuren echt zijn. Nog 3 dagen werken en dan begint mijn vakantie. Jo moet nog een paar dagen meer (hi hi).

Nog veel plezier en

See you in LA!! (nog 9 dagen) :-)

Cor en Jo.

• 01 Mei 2008 - 21:04

Peter B:

heeej pinda's,
    Ziet er goed uit, jullie en de foto's,blijf nog maar effe weg hier
    nog geen zomer, zie onze eeeeuh jullie wereldontvanger,ene sprint doet het ook wel goed, heb je daar nog goeiekoope lijstjes k'ben er bijna doorheen.
    Verder hier huisje boompje beestje, en gewoon werken zo af en toe.
    Nou genietse, ene niet te patserig he met die nep zonnebrillen.
    Groetjes

• 01 Mei 2008 - 21:46

Magda & Hans:

Geweldig eindelijk jullie droomreis, en heel leuk iets van jullie te zien en lezen. Geniet nog met volle teugen , jullie hebben het verdiend, heel veel groetjes, M & H.

• 02 Mei 2008 - 12:35

Jan & Margit:

wat zien jullie er fantastisch bruin en ontspannen uit op de foto's! Goed te lezen hoe 't jullie gaat op de 'grote wereldreis'. Dank voor de berichten en plaatjes.
    hartelijke groet, Jan & Margit Bergen

• 02 Mei 2008 - 15:14

Kees:

ja hallo, dit kan ik allemaal niet bijhouden, leuke website wel.
    na het zien van deze mooie foto's zal ik er maar geen doorsturen van jullie gazon....

trouwens.... wij m== jullieook heel erg hoor, geen kaartavonden, en een erg leeg huis in W'dijk

we m== jullie sowieso ((Mel het meeste natuurlijk....!!!¿¿¿)

gr
    kees

• 03 Mei 2008 - 12:34

Inspecteur Der Belas:

Ik snap niet dat jullie het werk niet missen. Zo'n mooi land waar jullie nu zitten en nog veel mooie dingen te doen. Hoe maak je de tijd vol ?

Geniet er van en natuurlijk blijf ik jullie reis volgen. oja, vergeet de bonnetjes niet te bewaren.

Groetjes,

Inspecteur der Belastingen district Breda.

• 03 Mei 2008 - 14:34

Je Zus:

Zijn net terug uit Noordwolde (of all places). Fototoestel meegenomen maar helaas geen foto gemaakt dus kan ik niets sturen. Mooi land hoor en jullie zien er goed uit! Geniet lekker door en we horen graag weer van jullie!

Groetjes,
    Corrie & Thijs

• 06 Mei 2008 - 08:34

Chiel En Elsje:

Hoi Mel K en Al B,

De foto met de twee aboriginals doet ons aan jullie denken. Wat zien jullie er vakantieachtig uit, zo ontspannen. Mooi dat jullie zo genieten. Wij zijn erg benieuwd naar het vervolg. Have a nice break in de USA ! Geniet van elke dag. Tot later.

groeten van Elsje en Chiel

• 11 Mei 2008 - 14:12

Ko En Hanny:

Heel leuk jullie stukje, wat zien jullie er goed uit!! We zijn wel een beetje jaloers hoor;)
    Geniet nu nog een maandje in Amerika en tot.......