Nieuw Zeeland dag 8 - Reisverslag uit Taumarunui, Nieuw Zeeland van Albert en Melanie - WaarBenJij.nu Nieuw Zeeland dag 8 - Reisverslag uit Taumarunui, Nieuw Zeeland van Albert en Melanie - WaarBenJij.nu

Nieuw Zeeland dag 8

Blijf op de hoogte en volg Albert en Melanie

05 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Taumarunui

Even een update uit Taumaruni. We zijn nu voor de 5e dag op pad met Franks 3.0 liter turbo Saab. Vandaag voor het eerst een beetje regen maar niet echt de moeite! Prachtige route gereden door de Coromandel, zon, zee en strand. In Whanaka toevallig geslapen in hetzelfde park als 7 jaar geleden. Woensdag een vulkanisch park bezocht, ongelooflijke kleuren, alsof je op een andere planeet staat. Gisteren een mooie wandeling door een vulkanisch gebergte en vandaag rijden we de forgotten highway. Zoals jullie zien teveel om op te noemen, prima naar ons zin!

Groetjes Al en Mel

• 06 Maart 2015 - 13:15

Buurman:

Bedankt voor jullie mail enblij te lezen dat jullie het goed maken.Hier gaar alles goed.
    Moet nu naar de opticien voor oogcontrole.Volgende keer meer.