Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Riverhead, Nieuw Zeeland van Albert en Melanie - WaarBenJij.nu Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Riverhead, Nieuw Zeeland van Albert en Melanie - WaarBenJij.nu

Nieuw Zeeland

Door: Al en Mel

Blijf op de hoogte en volg Albert en Melanie

27 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Riverhead

Dag familie, vrienden en collega's.
Even een berichtje van ons uit Nieuw Zeeland. We zijn gisteren aangekomen bij Alice en Frank na een voorspoedig maar lange reis. Als tussendoortje hebben we 3 dagen in Dubai doorgebracht. Wat een stad! Alles is zo ongeveer in de laatste 10 jaar opgebouwd, nieuwe wijken, nieuwe metro, nieuwe malls alles nieuw en ontzettend schoon. In 3 dagen een aardige indruk van de stad gekregen, de nieuwe en de oude haven bezocht wat een enorm contrast vormt in het soort boten dat er rondvaart. De laatste dag hebben we op de 124e verdieping van de Burj Khalifa gestaan, de hoogste toren van Dubai met een prachtig uitzicht over de stad, het palmeiland, de wereld( een groepje eilanden in de voren van alle landen) en het 7 sterren hotel de Burj al Arab. Na gaan we Nieuw Zeeland verder verkennen.

• 27 Februari 2015 - 23:28

Ben En Annet:

Hee veel plezier lieve vrienden. Doe wel voorzichtig.
    Groetjes,
    Ben en Annet

• 28 Februari 2015 - 09:21

Chiel En Els:

Hoi AlenMel, Na twee dagen contact zoeken valt de Euro. VAKANTIE! Prachtige foto's. Mooi begin. We volgen jullie. Maak er een mooie tijd van.
    With Love,
    Chiel en Els

• 28 Februari 2015 - 13:17

Jan Van Der Baan:

Bedankt voor jullie levensteken.Hier is niets veranderd en de tuinen liggen er nog netjes bij.
    Ik mis jullie wel enigs

• 28 Februari 2015 - 13:26

Jan Van Der Baan:

Bedankt voor jullie bericht.Hier is nog niets verandert.Fris en af en toe een bui.Alles gaat goed,maar ik mis jullie we en vooral de whiskey maar dat halen we later nog wel in.
    Veel plezier en hartelijke groeten.
    Buurman

• 03 Maart 2015 - 17:17

Kees:

zo te zien alles naar wens, wel een beetje jaloers op jullie
    veel plezier, en uitrusten,.........
    gr
    kees, jeanette en jessie

• 03 Maart 2015 - 18:57

Riet Bosma:

Heerlijk om weer weg te zijn denk ik alleen, jullie zullen ons wel missen, toch ?
    Hoe lang blijven jullie weg en waar gaan julllie precies naar toe?
    gr pieter,riet en anouck

• 14 Maart 2015 - 11:47

Dennis Jolanda Nikki En Quin:

Geniet van elkaar daar en van het mooie land. Ook voor een 2e keer zal het niet minder mooi zijn. In Dubai zul je vast nog wat "klanten" van me gezien hebben met hun jachten.

Groeten,

Dennis, Jolanda, Nikki en Quin